samedi 31 décembre 2011

Poslední příspěvek letošního roku

Co tak napsat? Na tuto myšlenku mě přivedl známý, asi i kamarád z twitteru, nikdy by mě nenapadlo, že se s někým takhle potkám právě tam. Twitter, to je velká novinka letošního roku, stala se ze mě twitterka.

Dneska jsem pokořila stovku. Přesněji dnes jsem našla svou stou keš. Geocaching, hra, co mě baví, i když na ni nemám tolik času a prostředků, kolik bych chtěla.

Včera, po tom, co se mi nedostávalo odpovědí na smsky jsem myslela, že jsem se opět snažila marně. Dnešek ukázal, že opak byl pravdou. Dneska jsem dostala smsku (ano holka má někdy skutečně velmi velmi velmi velkou radost z tý pitomý smsky!) a šla jsem ven. Bylo už pozdě, takže mě překvapilo, že jsem byla ven vůbec puštěna, ale stalo se a já jsem ho viděla. Byla jsem moc ráda, i když on si s sebou vzal kamaráda (kluci fakt někdy nepřemýšlí co?). I přesto to bylo fajn. Moc ráda jsem ho viděla. Snad to věští dobrý začátek roku.

Moc ráda bych vám, ať už mě někdo čte nebo ne, popřála krásný rok 2012! Ať máme všichni štěstí, zdraví, a to štěstí v lásce. Nebo v něj aspoň můžem doufat ne? :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire