mercredi 5 octobre 2011

Zítra

Víte co?! Zítra konečně, konečně mezi lidi, konečně mluvím natolik hlasitě, abych mohla ven, ven do svobodného světa plného lidí, hluku, zábavy, nudy (ale ne takové, kterou zažíváte doma!), atd. Moc se těším, nikdy bych neřekla, že se tak můžu těšit do školy! Zvláštní.

Moc se taky těším na výtvarku. Tam ale bohužel asi zklamu jedno ze dvojčat, tedy za předpokladu, že mě chce pozvat na prodlouženou (to chce) a ta prodloužená je tento víkend (to jsem v Jičíně). Nerada někoho zklamávám! Ale já jsem si neuvědomila, že prodloužená může být tento týden. Jsem hloupá, nemoc mi zastřela rozumné uvažování. No co se dá dělat. Nejvtipnější na tom je, že ani nevím, koho zklamu, nerozeznám je! Je mi jich líto.

Ale co, nebude to tak strašné. Určitě. Budu pryč z mé postele, co si víc přát?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire