vendredi 28 octobre 2011

Oříšek

Tak dnes jsem byla velmi romanticky a příjemně vzbuzena. Ano, zvuk motorové pily pod oknem je ten nejlepší a nejpříjemnější budíček. Ale rodičům nevysvětlíš, že ve svátek není úplně nejohleduplnější k sousedům (a vlastním dětem) v devět ráno řezat dřevo. Tak jsem se pěkně nasnídala, našla pracovní rukavice a dala se do skládání dřeva. Super ráno :D

Zbytek dne byl ale mnohem pohodovější. Odpoledne jsme vyrazili za tetou do Nasavrk, spravit skype, a pak na okružní jízdu po hřbitovech. Nasavrky, Chrudim. Pak drogerie, chtěla jsem jen jednu věc a dostala jsem ji.

No a večer po večeři a každodenní rodinné seanci nad sitcomem, jsem přišla na řadu. A tak teď píšu se svojí zbrusu novou hlavou v barvě oříškové (nevím, kdo ty barvy pojmenovává, protože mě to jako oříšek rozhodně nepřipadá, ale prosím :).

Zítra jedeme na výlet. Tedy vlastně pokračuje naše okružní cesta po hřbitovech, jen tenhle je poněkud dál. Platíme ho, ale nikdy jsme tam nebyli, ani jsme pořádně nevěděli, kdo v té Mladé Boleslavi je pohřben. Babička a dědeček mé zesnulé babičky z tátovy strany. Hodně vám to řeklo co? :D

Každopádně to bereme jako výlet, "cestou" se ještě stavíme na hradě Houska. Na tuhle cestu se musím vybavit. Takže gpska je nabitá souřadnicemi kešek v Boleslavi i na Housce a baterky do gpsky se nabíjejí energií na zítřek.

Ještě foťák a můžem vyrazit :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire