dimanche 16 octobre 2011

Dlouho nic

A tak jsem dlouho nic nenapsala. Ne, že bych nechtěla nebo, že by nebylo co psát. Prostě nebyl čas. Pořád je něco, je toho hodně.


  • V pondělí doufáte, že nebudete zkoušení z fyziky a umíráte na angličtině (tentokrát to naštěstí tak zlý nebylo)
  • V úterý si zničíte ruku psaním základů společenských věd a angličtina se opakuje
  • Ve středu jste ve škole už před sedmou a za den vystřídáte čtyři jazyky, takže pak přemýšlíte v jakém jazyce máte pozdravit (španělština, francouzština, angličtina, čeština)
  • Ve čtvrtek jste příšerně vystresovaní z testu z chemie, na který jste se příšerně učili, umíte perfektně Solvayův způsob výroby sody a rovnici tuhnutí malty. Ale néé ona to prostě musí dát do té druhé skupiny!
  • V pátek jste ve škole taky před sedmou, u skříněk si na poslední chvíli opakujete matematiku, stresem ani nedýcháte, protože vzhledem k předchozím známkám by se vám prostě hodil plný počet bodů. V tom kolem proletí matikář a s potutelným úsměvem na rtech zahlaholí "Za pět minut startujem!" a vyletí po schodech nahoru. Naštěstí mám z testu dobrý pocit, věděla jsem vše. Ale kvůli učení na matiku jsem se nepodívala na biologii, takže stres pokračuje, a test z biologie se hroutí jako domeček z karet. Ale co, matika je přednější.
  • Sobota. Dnes jsem pozvaná na prodlouženou, takže odpoledne věnováno přípravám. Až v autě mi došlo, že to vlastně není moje prodloužená, takže jsem se vážně nemusela tak dělat s těmi vlasy. Na místě pak čekáte jejich dvě hodiny na to abyste si pak zatancovali čtyři nic moc tance... Achjo.
  • Jenom neděli bych hodnotila relativně kladně, i když byla zvláštní. Byla vlastně fajn! Konečně! Zasloužila jsem si to... i když mě nutí k přemýšlení.... 


Jaký bude příští týden? Snad klidnější, i když jistá si nejsem...........................

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire