jeudi 27 octobre 2011

Brzdi!

Nic se nesmí přehánět! Takže příště až zas půjdu plavat (a to bude brzo!) mi řekněte ať brzdím.

Při plavání musíte překonat krizičku na začátku, asi kolem třetího až osmého bazénu, a pak už to plave samo. Pořád. Nevnímáte uplavané bazény, čísla vám lítají sice v hlavě, ale nedojde vám, že byste si měli dát pauzu, že plavete moc. A pak jste kolem třicátého bazénu a to je za vámi teprve půl hodina. Přestanete a nemůžete. Já se dneska ani nemohla dobelhat ke schůdkům, po vylezení jsem si musela hnedka sednout. Musím brzdit.

 Když ono to plave samo, zvláště pak, když máte v dráze dobrého plavce, lepšího a silnějšího, než jste vy, který plave pořád, a jeho čísla stoupají mnohem rychleji než vaše. To je vám pak blbý dělat si větší pauzy, tak neděláte žádný, skoro. Příště mi ale připomeňte, že nejsem chlap! Že jsem hubená holka s nízkým tlakem, na který pořád zapomíná, a k omdlení pak nemá daleko. Takže příště brzdi holka.

No naštěstí spolehlivě zabírá cukr, takže hned po bazénu s kamarádkou do kavárny. Horká čokoláda, dort, horké maliny. A je vám fajn :)

Stejně miluju a vždycky budu milovat plavání! :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire