vendredi 30 septembre 2011

Zeď...

Zvláštní, že když se řekne, jdu si dát fotky na zeď, každý si automaticky představí facebook. Přitom já už ani facebook nevlastním a jsem tak šťastnějším člověkem. Dneska jsem si skutečně dala fotky na zeď. Ne na virtuální, ale na tu opravdovou, co si na ni můžete sáhnout a máte ji každý (většinou) v pokoji.

Začala jsem velmi zlehka. Jenom pár fotek uloupených ze starých rodinných alb. Pak jsem je tam chudinky nemohla nechat tak osamocené, proto jsem jim přidala nové kamarádky, fotky z nedávna. Ale stále to nebylo ono. Pověsila jsem svůj první obraz. A to doslova svůj, protože vážně vznikl moji rukou! No a pak to tak nějak už nekontrolovatelně jelo. Přidávala jsem další a další výtvory z mojí sbírky. Dokud na moji zdi bylo místo a moje zásoby použitelných obrázků se nezmenšily na minimum. Začalo mě to neuvěřitelně bavit!A doufám, že se to na té zdi udrží, protože až na ten obraz je všechno tak nějak pofidérně přiděláno :D no uvidíme, co s mojí zdí udělá čas...

A skutečně až na fotky, jichž jsem součástí, je všechno moje práce :) jsem na to hrdá!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire