jeudi 29 septembre 2011

Výtvarka

Tak dneska, den po volnu, kdy si všichni myslíme, že je buď pondělí nebo pátek, jsem zase byla na výtvarce. Předtím jsem ale musela přežít cestu od chrudimského nádraží k zušce. To samo o sobě nezní příliš zvláštně, ale já jsem se poučila a už nikdy si do Chrudimi nevezmu krátké šaty! Ty lidi jsou jak jatý! To nikdy neviděli holku v šatech? No je pravda, že v Chrudimi a zvláště v částech, kde jsem procházela, to tak časté není, ale stejně! No řekněte, přijde vám normální na holku pokřikovat "mmm hezký šaty", "koukej to je materiál", "kočičko" atp... Mě teda ne! Nepočítám všudypřítomné pohledy a pískání. No naučí to pořádné ignoraci a rychlé chůzi na podpatcích!

Ale pak jsem konečně dorazila a mohla jsem se dát do malování. To miluju! U toho úplně vypnu a soustředím se jenom na tahy štětcem, na barvu, na papír... No a samozřejmě někde v dálce poslouchám i to neuvěřitelné množství drbů z chrudimských středních škol (převážně gymnázia, které se pyšní novou, podle pověsti asi "docela povedenou" ředitelkou). Ale to malování. Je to skvělé. Pravda, někdy nejsem příliš výkonná, ale zato to někdy snad stojí za to. Dneska jsem kupříkladu domalovala dýni, takový její výřez na papír 44x44 cm. To je tak úžasný malovat to tím nejmenším štětečkem! Docela se mi to ale po těch třech čtvrtcích povedlo :D



Ale nejdůležitější na dnešní výtvarce bylo oznámení naší paní učitelky, že na víkend kreslit do Herálce (4. - 6. 11) budeme moct jet všichni, tzn. nás všech deset (když dvojčata počítám jednotlivě :D). To je úžasný, protože se tam všichni moc těšíme a možnost, že by čtyři lidi museli zůstat doma nás netěšila!

Takže se těším na další výtvarku, až budu moct přinést přihlášku a až budu moct začít malovat další výtvor. Snad motýl snad pták, možná něco docela jiného. Uvidíme :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire