vendredi 23 septembre 2011

Týden...

Tenhle týden:

  • Doprovodila jsem kamarádku k lékaři
  • Byla jsem u zubařky, která mi sice spravila zuby, ale tak, že si při každém slovu rozkousávám jazyk, takže nic moc
  • Dostala jsem jedničku z fyziky
  • Byla jsem na první hodině španělštiny - skvělý jazyk!
  • Začala jsem chodit na kroužek deskriptivní geometrie (větší blbost mě snad ještě nenapadla!)
  • Uzdravila jsem se
  • Byla jsem na výtvarce, kde jsem se přihlásila na víkend kreslení v Herálci (pokud mě tedy vezmou a nedají přednost těm maturantům :D)
  • Napsala jsem dialog o dvaceti větách v passé composé, který dával smysl, bez použití google translate
  • Dostala jsem inteligentní (!) nápad v geometrii a měla jsem pravdu (obsah kosočtverce se dá vypočítat i jako S = 2ρ*a , kdy ρ je poloměr vepsané kružnice) a stihla jsem to říct dřív než Adam!
  • Sice opožděně, ale přeci jsem vytvořila nálev na množení nálevníků (voda z rybníka s trávou a bahnem ve skleničce za oknem)
  • Přemluvila jsem rodinu, abychom vyjeli na Noc vědců do pardubické hvězdárny a bylo to super!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire