jeudi 15 septembre 2011

Seznam

  • Jsem nemocná
  • I přesto chodím do školy, protože musím
  • Do šesti jsem někde v tahu, dnes na výtvarce, obvykle se vracím domů v pět
  • Učím se stupidní geometrii, abych zítra v testu zjistila, že stejně to, co jsem se učila, tam není
  • Vstávám o půl šestý
  • Jsem nevyspalá
  • Jsem naštvaná
  • Jsem šťastná?
  • Jsem veselá
  • Snažím se rozdávat radost, abych nakonec stejně nic nedostala na oplátku, jen radost z radosti, co jsem někomu dala
  • Jsem nepochopená
  • Jsem zoufalá
  • Jsem sama?
  • Nejsem sama
  • Mám kamarádku, která mi rozumí
  • Nemám kluka, který by mi rozuměl
  • Jsem pořád na notebooku, protože to je jediná možná forma komunikace s okolním světem
  • Jo jsem asi sama
  • Nechci být sama, chci aby mi někdo rozuměl, obejmul mě a chodil se mnou za ruku
  • Nechci toho moc
  • Jen být šťastná tak jako průměrná středoškolačka

2 commentaires:

  1. - pij čaj. čaj dělá každou nemoc snesitelnější.
    - s tímhle nejde nic udělat, bohužel. jedině si brát s sebou hodně čaje.
    - kroužky jsou ultimátní požírač času. Chuck Norris approves.
    - písemky z matematiky nikdy jiný nebudou
    - jít spát dřív nejde, ale dát si budík na dřív a ještě se chvíli válet, aby to probouzení bylo lepší funguje :)
    - ^
    - je to jen hloupost.
    - jsi!
    - tak to má být.
    - to je život.
    - ^
    - nejsi
    - vidíš, mám pravdu :D
    - ta se hodí vždy
    - ale máš kamarádku.
    - ačkoliv je to smutné, je to pravda
    - hloupost.
    - ňu ňu ňu ňu. Úplně v tom slyším sebe.
    - nechceš, ale přesto toho chceš moc.
    - neboj, to půjde :)

    RépondreSupprimer
  2. :) tvůj komentář mi úplně zvednul náladu :D! díky!:)

    RépondreSupprimer