vendredi 5 août 2011

Změna je život?

Je to zvláštní, když v jeden den vybalujete a zároveň balíte. Ale horší je, když zjistíte, že to, co si chcete zabalit, jste právě vybalili z jiné tašky a zhodnotili to tak, že tu podprsenku si prostě vzít s sebou nemůžete, protože po minulé noci jaksi načichla nočním městem, lépe řečeno nočními kluby. Nesnáším, když všechno, co máte večer na sobě musí bez debaty projít pračkou před dalším nošením (stále jsem ale dopadla lépe než kamarádka, jejíž kabelka skončila promáčená koktejly Tequila Sunrise a Mojito). Nevím jestli jsem to už psala, ale fakt na tequilu pozor, člověk pak dělá věci...

Asi vyspívám, měním se, mění se moje názory na spoustu věcí, mění se moje postoje při hovorech s kamarádkami. Nebojím se mluvit víc otevřeně, i když něco si samozřejmě nechám pro sebe! Mění se i můj pohled na mě, na ostatní. Nevím, asi se mi to líbí, je to zvláštní. Divné.

No nevadí, teď načas zase pryč z civilizace, achjo. Já si tak zamilovala velkoměsto. Proč jen bydlím tam, kde bydlím. Ale nebudu si přeci věčně stěžovat, aspoň mám příbuzné ve velkoměstě, a teď je začnu navštěvovat častěji, je to moje předsevzetí.

I když jsem ráda za nabitý prázdninový program, byla bych někdy ráda i doma. Jen škoda, že když už pak doma budu, nebudou tu ti, se kterými bych tu ráda byla.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire