jeudi 4 août 2011

Bratislava

Ano... bylo to tam velmi zajímavé, ale fotky nemám, po první fotce mi došly baterie. S těmi mám vždy problém, vždy se mi vybijí a já nikdy nemám nabité náhradní. Takže sa vám ospravedlňujem.

Miluji svoji půlroční neteřinku! Je to to nejkrásnější stvoření na celém širém světě. A víte co? 21. srpna bude mít křtiny. A hádejte co. Budu její krstná mama! Jsem velmi šťastná.

Byli jsme venku. Ano noční Bratislava. Ano už nepiju. Ano opilá dělám hlouposti.

Cesta zpět? Úžasná! Až do Brna jsme jeli v kupé se skvělými lidmi, kteří se poznali v letadle ze Špeňělska, oba byli z Brna a byli úžasní! Byla to děsná sranda s nimi jet. Naplánovali jsme skvělou publikaci, ve které by byly otázky, které můžes položit neznámému spolucestujícímu, aby jsi nedostal při tom po hubě. Jo bylo to super!

Vlastně celé tři dny byly super. Snad to někdy zopakujem :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire