jeudi 18 août 2011

Blázen?

Dneska jsem měla zase úspěšný den, proto se děsím toho, kdy to kouzlo přestane účinkovat!

Ráno mě vzbudila mamka, která měla dneska dovolenou, společně jsme se v županu nasnídaly na terase, šly se projít, bratříčkovi jsem pomohla ulovit keš, potom společný oběd na terase, spolu jsme vymýšleli, co si vezmu na sebe do města, dokonce mě mamka podporovala v tom jít bez podprsenky (vřele doporučuji, skvělý pocit! :), pak mě vyprovodili na autobus, dali jsme si zmrzlinu a odjela jsem.

V Chrudimi jsem v podpatcích přesprintovala celé nádraží a jen tak tak jsem stihla autobus, kterým jsem se plánovala dostat do Pardubic, úplnou náhodou jím taky jela teta, se kterou jsem se tam měla setkat. Pochodily jsme po obchodech, oblékly jsme ji, darovala jsem ji dvousetkorunovou slevu, pak jsme šly vybrat skvělé, krásné šatičky mé drahé úžasné budoucí neteřince a skončily jsme běháním po zlatnictvích.

Až jsme se dostaly tam, kde jsem byla již včera, a kde jsem vyhlédla krásný malý přívěšek, křížek z bílého zlata posetý kamínky. Krásný dárek!

Zašly jsme si ještě koupit zmrzlinu a tetě deštník, prošly jsme jsme pár obchodů a vyšly jsme na autobus, kde jsme měly ještě dost času, a tak jsme zašly do nejbližšího obchodu, kde si teta čirou náhodou koupila novou kabelku. Akorát jsme stihly autobus, když jsme dojely do Chrudimi, šly jsme si rovnou sednout do dalšího autobusu, který sice nebyl na nástupišti, ale znám se s řidičem, takže nám poskytl úkryt před houroucím nádražím. Dojely jsme domů. Bylo to moc fajn.

Večer byla večeře, čína. Mňam. Pak jsem nechala sestry sestrami a opustila jejich tlachání. V pokoji jsem dočetla knížku. Společně jsme se později večer pustili do sledování skvělého filmu Mamma Mia!, který je fakt úžasný, lepší je ale v originálním znění.

Z přebytku energie jsem se ve svém pokoji pustila do malování na svačinové pytlíky, ano možná jsem trochu blázen, a do přemýšlení nad tím, jaká byla asi blbost zapisovat se na zítra na basket, když ho vlastně ani pořádně neumím.

Dost bylo dlouhých souvětí. Dobrou noc. I když já asi jen tak neusnu.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire