lundi 18 juillet 2011

Hruška...

Nesnáším úklid. Ano, nejsem zrovna pořádná, ale teď jsem si dala za cíl udělat si kompletní úklid a do toho jak se pustíte už není cesty zpět. Beru to sice systematicky, ale i tak to v mém pokoji vypadá trochu jako po výbuchu. Ale co. A nevěděli byste kolik se toho najde, jak si hezky zavzpomínám na staré časy, kolik krámů vyštrachám. Nesnáším ale rozhodování co vyhodit a co ne. To je hrůza. Mě je skutečně líto zbavovat se věcí. Dříve ještě vždy můj velký úklid provázelo přestavování nábytku, ale to tentokrát asi tak výrazné nebude, jen bych se chtěla zbavit jednoho, možná dvou, kusů nábytku, ale uvidíme.

A pustila jsem se opět do něčeho, co fakt miluju. Do navrhování domů. Pustila jsem se v programu SketchUp (free od Google) do stavění obrovské vily s kompletním vybavením. Hrozně mě to baví, i když halu jsem dělala celou noc :D .

A načala jsem další láhev brusinkového sirupu. Mimochodem Ekologisk Kolsyrad Pärondryck je taky docela dobrý pití (Bio - hruškový alkoholický nápoj, sycený), i když jsem měla k ochutnání pouze jeden exponát :D .


A ještě jedna věc. Sice nevím, jaké počasí tady bylo první dva týdny prázdnin, ale nechcete mi někdo zařídit krásné, teplé a slunečné počasí, jako bylo u moře? Pěkně prosím... :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire