vendredi 22 juillet 2011

Nic moc...

Jsou dny, kdy se probudíte a víte, ano dneska to bude děs. A taky byl. Dneska mi bylo (je) skutečně hrozně. Jsem nastydlá, bolí mě v krku, všechno mě bolí, asi mám teplotu. Hrůza. Ale, co se dá dělat. Jen vzít si ibalgin, vycucat orofar a lehnout si.

Jo jediné, co jsem dneska podnikla byla jedna úžasná věc. Miluju to. Byla jsem si půjčit lyže. Já vím, je červenec. A co? Půjčuju si lyže na celou sezónu, tak musím přijít brzo, abych měla lyže podle svých představ. Ano, možná se ptáte, proč si nekoupím vlastní lyže, proč si je půjčuju. Má to totiž své výhody: Máte je perfektně připravené, seřízené, skluznice je hladká, hrany jsou nabroušené, paráda; a navíc, když je zlomíte, nic se nestane :D (z vlastní zkušenosti). Miluju lyžování!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire