dimanche 17 juillet 2011

Dva týdny... dlouhá doba?

Je skutečně zvláštní kolik se toho může změnit za dva týdny prázdnin. Jednak já, jsem relativně opálená, relativně odpočatá, relativně šťastná z prázdnin, relativně ... A jednak všechno ostatní, nevím prostě mi přijde jakobych byla pryč ne dva týdny, ale tak dva roky. Zvláštní pocit, přijde mi jakoby si všechno (nebo skoro všechno) zvyklo na to, že tu už nejsem, zařídilo se podle toho a teď mě prakticky ignorovalo, nebo to tak alespoň na první pohled vypadá. Možná (snad) je to jen kvůli tomu, že jsou prázdniny a všichni tak žijeme trochu jiný život. Snad.

No nic. Pokusím se na to nemyslet, i když to jde těžko. Aspoň se mám ještě na co těšit. Například na dny strávené s přáteli, na možná poslední Thámovky tentokrát ve velké večerní, na křtiny mojí neteřinky v Bratislavě, atp. Snad se budem bavit :) Chci aby tyhle prázdniny konečně za něco stály! Začátek je zatím fajn :D


Jo, abych nezapomněla, za chvíli jdu na Harryho, tak snad se mi to bude líbit :) Podle toho, co mi všichni říkají, je to skvělý film, tak se na něj těším.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire