samedi 23 juillet 2011

Báječný osud...

Jsem nemocná, probudila jsem před dvanáctou akorát za chvíli měl být oběd. K obědu jsme si pustili skvělou hru, Cimrmanovo České nebe. Úžasná hra i přednáška. Nikdy asi nepochopím, jak někdo něco takového může vymyslet, mají to všechno tak úžasně promyšlené! Dokonalé, miluji Cimrmanovské hry.

Odpoledne jsem zase zalezla do pokoje, do mé milované postele, navrstvila jsem na sebe pár polštářů a pustila jsem si na notebooku film. Le Fabuleux Destine d'Amelie Poulain v překladu Báječný osud Amélie Poulain nebo česky prostě Amélie z Montmartu. Úžasný film! Skutečně. Je tak zvláštně obyčejný a zároveň plný hlubokých myšlenek, lidských osudů, ... Amélie je zvláštní postava, skoro jak z jiného světa. Je ale obdivuhodné, co dokáže udělat pro ostatní, jak žije svůj život. Velmi inspirující dívka. 

Trailer s českými titulky:


Úžasná píseň, která vás provází celým filmem:

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire