lundi 16 mai 2011

Přátelé jsou důležité osoby v našem životě, kterých si někdy nevážíme...

Mám ráda svoje kamarády... I když těch opravdových moc není, asi bych je spočítala na prstech jedné ruky. Někteří jsou prostě úžasní, někteří úžasní byli a pak odešli, možná to tak docela nebyli ti praví přátelé, říkám si teď zpětně.

Každopádně je úžasné, co všechno jsou ochotni se mnou zažít, do jakých šílených nápadů se se mnou pouští, s některými jsem toho zažila opravdu hodně a někdy se divím, že se skrz moje šílené nápady nezabili. Jiní mě prostě jen dovedou vyslechnout a zanadávat mi, proč to, či ono tak řeším. Na všechny druhy mých přátel jsem opravdu pyšná a ráda vzpomínám i na chvíle s přáteli, kteří mě už (je jedno z jakého důvodu) opustili.

Pár více či méně šílených vzpomínek...

Toto je vzpomínka na nezapomenutelné foto odpoledne... Obdivuju odvahu mého kamaráda Patrika, který byl ochoten nejen vylézt na skalku, ale dokonce se odhodlal k tomu z ní skočit a přeskočit mě... :)
Toto je zase můj úžasný bráška...
Vzpomínka na adapťák... s Kájou...
Nejlepší twister při svíčkách, na chatě bez elektřiny, bez vody, kam původně nikdo nechtěl, ale nakonec jsme si to v zakázanym pásmu na konci Obřího dolu za závorou stejně užili... :D
Trapná fotka, nesnášim tyhle typy fotek... ale tohle byl takovej trapnej, holčičí den, kdy jsme si nic nekoupily, utratily jsme nehorázný peníze a moc jsme si to užily... :D Moje jedna z nejlepších kamarádek... Péťa :)
Nejvtipnější oslava narozenin... škoda, že na fotce chybí oslavenkyně... :D
...některých kamarádů je vám líto, že odešli, protože jste s nimi strávili mnoho let...
... a někteří prostě jenom přišli a odešli...

Všechny jsem je ale měla a mám ráda... Protože bez přátel, kteří vám rozumí si nedovedu život představit...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire