dimanche 1 mai 2011

Slet čarodějnic

Pálení čarodejnic... taková velmi stará lidová tradice, která byla v poslední době zkaženou mládeží (tam já ale snad nepatřím ne? :D ) přetransformována v jednu velkou párty... a já se jedné včera účastnila.

Bylo sice velmi ošklivo, pršelo a chvílemi byla bouřka, ale to nás nikoho neodradilo a vydali jsme se pod Kunětickou horu.
Dorazila jsem první, a tak jsem čekala na ostatní, co měli přijet svozem. Mezitím jsem se pokoušela schovaná pod stromem zhodnotit situaci. Prší. To je fakt se kterým asi nic neudělám. Vstup je placený. Sakra 130 se mi fakt platit nechce, ale uvidíme, jak se domluvíme až všichni dorazí.

Jakmile nás většina dorazila, začali jsme hodnotit situaci a shodli jsme se, že 130 je skutečně hodně, a tak jsme se vydali podél plotu a doufali jsme v nějakou skulinu nebo místo nekryté pohledy bezpečnostní služby. To jsme ale bohužel nenašli, obešli jsme si to tedy celé a opět u hlavní brány jsme čekali na zbytek. Holky dorazily. Bohužel jedna ve více přiopilém stavu, a tak s námi dlouho nezůstali a odešli domů.

Skupince holek, které sice chodí na stejnou školu jako já, ale vůbec je neznám, se déšť už skutečně nelíbil, proto se rozhodly, že si koupí vstup, aby se mohli jít schovat. Potom se nám pokoušeli obtisknout razítko, ale to se vydařilo jenom jednomu z nás, ten šel pak s nimi. My ostatní jsme se vydali hledat dále slabiny bezpečnostního systému. To se nám po nějaké době skutečně podařilo.

Jakmile jsme byli uvnitř, začala teprve zábava. Právě jsme vyhráli nad Lotyšskem v hokeji 4:2, a tak se neustále hráli oblíbené písničky našich hokejistů. Bylo to prostě všechno hrozně fajn. A já se dokonce zvládla bavit se střízlivou hlavou. Bohužel jednou musela nastat ta chvíle, kdy všechno skončí, alespoň pro mě. Nastala půlnoc, a já se musela vydat na cestu domů.

I tak to byly ale skvělé čarodějnice, plné adrenalinu a zábavy! ;)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire