samedi 28 mai 2011

Bazén...

Člověk má někdy potřebu se jen tak odreagovat. Já v takových případech většinou jdu na procházku nebo si jdu zaběhat, ale ze všeho nejradši si jdu zaplavat. Dneska se mi k tomu naskytla příležitost (moc dík, za to, že je v Pardubicích nefunkční plovárna) a kamarádky z Pardubic se vydaly za mnou do Chrudimi na plovárnu.

Jelikož k nám do zapadlé vesničky u Chrudimi nejezdí o víkendu vůbec žádný autobus, musela jsem jet na kole. To mi nevadilo, ani když pršelo, bylo to kupodivu moc příjemný. Měla bych jezdit v dešti víc.

Jelikož Chrudim nikdo moc nezná, musela jsem kamarádky vyzvednout na nádraží a vydaly jsme se směrem k plovárně, zvláštní, mě to přišlo kousek, ale jim to evidentně přišlo dost daleko :D. Dokazily jsme na plovárnu a šly jsme do sprch. V bazénu bylo fajn, že nikdo moc nebyl (čemuž jsem se sama docela divila). Bylo to fajn, než přijelo asi dvacet kluků (asi taky z Pardubic), to jsme radši zalezly na tobogán, což byla taky dost sranda. Kluci naštěstí vydrželi docela krátce a nám se uvolnil bazén. Skutečně jsme tam byly až na pár kondičních plavců samy :). Odhodlaly jsme se tak k velmi vtipným kouskům, jako byly zvedačky, podplavávání, ale nejvíc ty zvedačky, zavzpomínaly jsme si tak nějak na Hříšnej tanec :D.

Člověk by ani neřek jaká sranda se dá zažít v bazéně, ve sprše, a dokonce při fénování. Každopádně to bylo úžasné odpoledne. Tak jsem se už dlouho nezasmála! Doufám, že to nebylo naposled. Plavání miluju, a když se u toho ještě pobavím, to je teprv super :).

No a abych nezapomněla, musela jsem taky samozřejmě vyzkoušet nové plavky k moři... :)

1 commentaire: