mercredi 20 avril 2011

Vacances & Dance

Konečně jsou tu naše dlouho očekávané velikonoční prázdniny. Venku to však vypadá jako o letních prázdninách, co víc si jen přát. A aby můj čtvrtek vypadal ještě lépe, mám zítra pokračovací taneční.

Miluju tanec, absolutně moc, a to tancuji teprve od září.  Párovky jsou super, na plesech to vypadá úžasně, máte na sobě překrásné šaty, boty umíte tančit a vůbec to spojení pohybu s hudbou je krásný, hrozně mě to baví. Je to krásný pocit, když při valzu plujete po parketu, v salse se rozvlníte a v jivu a cha-che se pořádně vydovádíte. Tanec ale paradoxně nebyl nikdy mojí silnou stránkou a vždy jsem spíše platila za nepohyblivého antitalenta, nevím, co se změnilo, ale jsem za to velmi ráda. Bez tance by asi můj život nebyl takový jaký je, protože mi přináčí nečekanou radost. Hrozně ráda bych v tanci pokračovala, jenže jelikož jsem s ním začala takhle pozdě asi to nebude moc možné, nemám totiž partnera ochotného se mnou pokračovat :D. Škoda, ale třeba ještě nějakého partnera objevím :). Bohužel už nám ale zbývají jen tři lekce, jak já nechci přestat tančit... :)

1 commentaire:

  1. to znám, jednim z duvodu, proč jsem se společenským tancováním skončila, byl chybějící partner. ty kluci jsou hrozný :D

    RépondreSupprimer