jeudi 21 avril 2011

Invention du monde de l'Internet

Vynález, který podle mě skutečně změnil lidstvo je podle mě internet. Má samozřejmě své dobré i špatné stránky (mezi ty špatné by starostliví rodiče dozajista zařadili neochotu jejich potomků zabývat se jinými činnostmi,...).

Mezi ty dobré bych, ale zařadila určitě větší povědomí o světě a možnost seznámit se s lidmi z druhého konce planety na jedno kliknutí. Nemyslím tím žádné pochybné osobnosti, to ne. Já jsem se kupříkladu, už ani nevím jak, seznámila přes facebook s jedním klukem z Kolumbie. Dlouho jsem přemýšlela, zda mám odepsat, či ne. Odepsala jsem, on mi napsal něco o sobě, atd atd. Zvláštní, nikdy by mě nenapadlo, že bych si mohla psát s klukem, co chodí do kněžského semináře a bude z něho kněz. Píšeme si anglicky, i když, jak říká, moc dobře anglicky neumí, a perfektně si rozumíme... A to nás dělí oceán, půlka Jižní Ameriky a 6 časových pásem...


Internet svět úžasně propojil...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire