dimanche 17 avril 2011

Beau week-end de printemps contre laids équations du second degré...

Znáte to, je krásný víkend, sluníčko svítí a vy se nemůžete dočkat až půjdete ven. Je jedno kam či s kým, důležité je vypadnout a nechat všechny starosti doma. Jenže pak se zjeví strašák v podobě učení a je po zábavě. Ještě, že mám trochu rozumu a využila jsem krásného dne raději venku, na procházce, sama (či s někým), a učení jsem ponechala na dlouhé chladné večery :D

A udělala jsem velmi dobře, protože včerejší odpoledne bylo jedno z nejkrásnějších za uplynulý rok (a nejen kvůli počasí ;). Takže jsem se rozhodla do budoucna, že vše budu brát s nadhledem, krásné dny budu užívat, a učením se budu trápit až bude hnusně ;D. Vždyť ani dobrý pocit z kvadratických rovnic, které vám konečně začaly vycházet, není lepší než krásné odpoledne venku a možná i s někým... :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire